Δεύτερη οφειλόμενη απάντηση στον κ.Αδαμάντιο Τσακίρογλου

Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου (χημικός).

Εισαγωγικά

Ο κ.Αδαμάντιος Τσακίρογλου (Α.ΤΣ.) στο ιστολόγιό του «Ορθοδοξία και Οικουμενισμός» και στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eugenikos.blogspot.com/2024/04/blog-post_775.html δημοσίευσε άρθρο που κάνει μεταξύ των άλλων και κριτική σε απόψεις του γράφοντα. Πριν  λίγες μέρες πάλι ο κ.Α.ΤΣ. δημοσίευσε σχετικό άρθρο πάλι με κριτική σε απόψεις μου γράφοντας  ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΥΔΗ.

Του στείλαμε να δημοσιεύσει και την άποψη του γράφοντος, που τη  δημοσιεύσαμε στην ηλεκτρονική διεύθυνση  https://fdathanasiou.wordpress.com/2024/04/12/%ce%bf%cf%86%ce%b5%ce%b9%ce%bb%cf%8c%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b7-%ce%b1%cf%80%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba-%ce%b1%ce%b4%ce%b1%ce%bc%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%bf/

ΑΛΛΑ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ λέγοντας ότι «Το τι δημοσιεύω είναι δικό μου δικαίωμα, όπως και δικό σας. Και σε αντίθεση με εσάς δεν έχω πρόβλημα να δημοσιεύσω, ό,τι είναι καλό …». Δηλαδή η απάντηση στα ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΥΔΗ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ  δεν είναι καλό σύμφωνα με τον δημοκρατικό Α.ΤΣ. Μπορεί σύμφωνα με την λογική του κ.Α.ΤΣ. ο καθένας να γράφει ό,τι θέλει χωρίς αποδείξεις …. Ωραία δημοκρατικότητα…

Ό,τι δημοσιεύεται στη συνέχεια είναι ΓΡΑΠΤΗ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ  στο κείμενο  https://eugenikos.blogspot.com/2024/04/blog-post_775.html

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ κ.ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ

Κύριε Τσακίρογλου,

Συνεχίζετε τον παραληρηματικό λόγο εναντίον του γράφοντος και ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ, αρνούμενος να δημοσιεύσετε ό,τι σας έχει σταλεί. Αντί να σιωπήσετε λόγω της Μ.Τεσσαρακοστής, συνεχίζετε να γίνεστε νεροκουβαλητής αγιομάχων, που ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ..

Γράφετε: «

Οι συγγραφείς του κειμένου της Ι. Μητρ. Πειραιώς είναι ιερείς και επισημαίνουν τον άστοχο, γεμάτο ειρωνία και υποβιβασμού των άλλων, τρόπο γραφής του π. Δημητρίου, που εκτός αυτών συνεχίζει να «αποκρύπτει» κάποια στοιχεία περί του βίου της γερόντισσας και της συγγραφέως, άρα ο π. Δημήτριος καλά θα έπραττε να ασκούσε και κάποια αυτοκριτική, γιατί ως εκ θαύματος πολλαπλασιάζονται αυτοί που δημοσίως το παρατηρούν. Δεν μπορεί να κατηγορεί ο π. Δημήτριος όσους τον ελέγχουν, ως ασεβείς, αγιομάχους, λαοπλάνους και «ιεροκήρυκες του πληκτρολογίου», όταν ο ίδιος κάνει αυτά, που ο ίδιος κατηγορεί τους άλλους .Η κ. Παπανικολάου, που κατά πάγια τακτική του, ο π. Δημήτριος χλευάζει και υποβιβάζει, έγραψε μελέτη πολλών σελίδων προς βοήθεια του ποιμνίου, ως οφείλει ως θεολόγος, και όχι δήθεν ψευτοκήρυγμα του πληκτρολογίου.  Επίσης ο π. Δημήτριος, ενώ είναι λαλίστατος κατά της Μητροπόλεως Πειραιώς, σιγεί στο θέμα των ευθυνών της Μητροπόλεως Καλύμνου και του Πατριαρχείου, και κατά παράξενο τρόπο δεν βλέπει σε καμία από τις τόσες αμφισβητήσεις και αποδείξεις, έστω και μία αλήθεια ή αφορμή αμφιβολίας. 

Απαντώ στα γραφόμενά σας.

Α. Ποια στοιχεία κ.Τσακίρογλου απέκρυψα και ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΕ;;; Εσείς γιατί δεν δημοσιεύετε ό,τι σας έστειλα, όπου αποδεικνύονται τα ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΥΔΗ ΣΑΣ;;;;

Β. Ο γράφων είναι ανοικτός στις κριτικές και δημοσιεύει όλες τις απόψεις των διαφωνούντων. Σας προκαλώ να μπείτε στο ιστολόγιό μου -ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΕΙΑΣ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑΤΑ . Σας παραπέμπω στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις και διαβάστε τα σχόλια  για να σας αποδείξω ότι είστε ΔΕΙΝΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ. Δημοσιεύονται σχόλια ΜΟΝΩΝ ΟΣΩΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ;;

1.https://fdathanasiou.wordpress.com/2023/10/13/%CE%B3%CE%B5%CF%81%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1-%CE%B3%CE%B1%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%B7%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B7-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CF%82-%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1/

2.https://fdathanasiou.wordpress.com/2023/10/13/%CE%B3%CE%B5%CF%81%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1-%CE%B3%CE%B1%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%B7%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B7-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CF%82-%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1/

Εσεις κ.Α.ΤΣ. μπορείτε να μας δείξετε τη δημοκρατικότητα του ιστολογίου  σας στο ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΩΣ  ΕΧΕΤΕ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ (;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!)

Γ. Στη συνείδηση του γράφοντος η γερόντισσα ήταν ΟΣΙΑ πολύ πριν αγιοκαταταχθεί από το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ισχυρίζεστε ότι πολλοί με κριτικάρουν, δικαίωμά τους. Πώς όμως να αποδεχθώ μια κριτική χωρίς ντοκουμέντα χρησιμοποιώντας ως επιχειρήματα  ΜΟΝΤΑΡΙΣΜΕΝΑ  ΗΧΗΤΙΚΑ αποσπάσματα από ομιλίες,  όπου ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ οι συνθήκες στις οποίες μιλούσε η Γερόντισσα και είναι αποκομμένα ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΟΤΗ ΤΗΣ ΟΣΙΑΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥ;;;; Εσείς κ.Α.ΤΣ, ιστορικέ, τέτοια μέθοδο ακολουθείτε στις επιστημονικές σας έρευνες και δικαιώνετε τον τρόπο εργασίας της δρ.Θεολογίας και την επαινείτε μαζί με τη Μητρόπολη Πειραιώς και το Γραφείο αιρέσεών της;;;;;

Δ. Για σας κ.Α.ΤΣ, οι ιερείς του Γραφείου αιρέσεων της Ι.Μ Πειραιώς έχουν τα  κριτήρια της Ορθοδοξίας και αποδέχεστε τα γραφόμενά τους επιλεκτικά και όπως σας συμφέρει;;;Γιατί διαγράφετε την εκκλησιαστική συνείδηση τόσων χριστιανών που αποδέχονται την οσιότητα της Γερόντισσας και κατακλύζουν τις αίθουσες, όπου γίνονται σχετικές ομιλίες και συμμετέχουν στις λατρευτικές εκδηλώσεις που γίνονται προς τιμή της;

Ε. Αναγορεύετε την δρ Θεολογίας ως επίσημο ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως Πειραιώς σύμφωνα με ό,τι γράφετε. Αυτό όμως κ.Α.ΤΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ, γιατί στον ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΣΤΟΡΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΕΣ. Αυτήν την  ορθοδοξία κηρύττετε κ.Α.ΤΣ.;;;; Θα ήταν ενδιαφέρον να μας δημοσιοποιήσει επί πλέον  η δρ Θεολογίας (που αυτοαναγορεύεται πολέμιος του Οικουμενισμού) και τις απόψεις της για τα σύγχρονα εκκλησιαστικά ζητήματα από τον Ιούνιο του 2016 και μετά,  για να δούμε τε κ.Α.ΤΣ. με πόσα συμφωνείτε;;;

ΣΤ. Δεν έχω πρόθεση να ανοίξω το θέμα των σύγχρονων αγιοκατατάξεων, όμως οι μέχρι τώρα ανακηρυχθέντες άγιοι (Παϊσιος-Πορφύριος-Σωφρόνιος-Αμφιλόχιος Μακρής κ.λ.π) είχαν πνευματική σχέση με τη γερόντισσα Γαβριηλία. Γίνονται ή όχι αγιομάχοι όσοι επισήμως αμφισβητούν την αγιότητα της Γερόντισσας, γιατί θεωρούν ΧΩΡΙΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ όλους τους προαναφερθέντες αγίους της Εκκλησίας;;;

Υποβιβάζουν ή όχι το μέγεθος της πνευματικής προσωπικότητας των π.Αγαθαγγέλου Μιχαηλίδη, του π,Χρυσοστόμου Παπασαραντόπουλου και π.Λαζάρου Μουρ με τους οποίους χρόνια συνεργάστηκε ιεραποστολικά η γερόντισσα;;; Γινόμαστε ή όχι αγιομάχοι του πληκτρολογίου, όταν από την άνεση του καναπέ κάνουμε κριτική εκ του ασφαλούς σε ανθρώπους που πρόσφεραν τη ζωή τους στην υπηρεσία της εκκλησίας;;;

Κύριε Α.Τσακίρογλου,

Αποδέχομαι ως αγίους όσους η εκκλησιαστική συνείδηση του χριστεπωνύμου πληρώματος αποδέχεται.  Επίσης έχω μάθει να σιωπώ όπου απαιτείται για να μην γίνω αιτία  πνευματικού σκανδαλισμού .Τον Όσιο Φιλόθεο Ζερβάκο τον αποδέχομαι ως Άγιο και μάλιστα στο ιδιωτικό μου παρεκκλήσιο υπάρχει λείψανο του Οσίου. Καταλάβετε κ.Τσακίρογλου ;;;;;;; Και μην προσπαθείτε να εντυπωσιάσετε…..

  Η άποψή μου ότι ο λαός έπαψε να είναι ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ  προκύπτει από τη συμπεριφορά του μετά τον Ιούνιο του 2016 με ό,τι ακολούθησε, που επανειλημμένα το έγραψα και εσείς το αποκρύπτετε. Μακάρι να διαψευστώ.

Παρόμοια άποψη ακούγεται και στο video https://eugenikos.blogspot.com/2024/04/blog-post_21.html  και δεν το σχολιάσατε Τυχαίο;;

Και κάτι τελευταίο. Ας υποθέσουμε, ότι όλοι εμείς που αποδεχόμαστε την οσιότητα της Γερόντισσας Γαβριηλίας είμαστε λάθος. Αν μια στο εκατομμύριο έχουμε δίκαιο, ποιος τελικά θα είναι υβριστής του Αγίου Πνεύματος ;;; Περιμένω απάντηση.

ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ

Σχολιάστε