Ο γ. Εφραίμ Βατοπαιδινός διηγείται σύγχρονα θαύματα του Αγ. Παϊσίου

Θησαυρός Γνώσεων και ευσεβείας (II)

Διαβάσατε, πιστεύω, μερικοί τον βίο του Οσίου Παϊσίου. Τι χαρακτηρίζει αυτόν τον άνθρωπο; Η θυσία για τον συνάνθρωπό του. Γίνονταν ολοκαύτωμα να θυσιαστεί για τον άλλον και βλέπετε, θυμάμαι μια φορά που τον συνάντησα μου λέει: παιδί μου, μου λέει, μου συμβαίνει κάτι που αν το πω θα με βγάλουν τρελό, μου λέει, αλλά τι να κάνω; Μέχρι το 1974 είχα τέτοιαν αγάπη για τον Θεόν που όταν με έπιανε αυτή η αγάπη μέσα μου και να περπατούσα στο δρόμο έπεφτα κάτω και λιποθυμούσα, από την αγάπη του Θεού. Και περνούσε κάμποση ώρα, έμενα εκεί ήσυχος προσευχόμενος και μου περνούσε.

Από το 1974 και πέρα αυτή η αγάπη για τον Θεόν έγινε, άλλαξε και μετεγλωττίσθη αγάπη για τους ανθρώπους και με τόσον πόθο προσεύχομαι που αν το πω αυτό θα μου πουν: ξέρεις, μα τι έχεις; Και προσεύχομαι ας πούμεν γι’ αυτούς που είπεν ότι έχουνε πρόβλημα διαζυγίου στο κελί…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 694 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

