Μια επιστημονική μαρτυρία για το Άγιο Φώς.

Συνεχίζοντας τις σχετικές δημοσιεύσεις για την τελετή αφής του Αγίου Φωτός, δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα μελέτης του Ρώσου Φυσικού Αντρέι Βολκόβ.

To Πάσχα του 2008, ο Ρώσος φυσικός Αντρέι Αλεξάντροβιτς Βολκόβ,1 του Εθνικού Κέντρου Ερευνών της Ρωσίας «Ινστιτούτο Κουρτσιάτοβ», τέθηκε επικεφαλής μιας επιστημονικής αποστολής που είχε ως σκοπό να διερευνήσει το θαύμα του Αγίου Φωτός. Το εγχείρημα διοργανώθηκε από τον καθηγητή Αλεξάντερ Μοσκόφσκι, για τις ανάγκες ενός ντοκιμαντέρ που ήταν αφιερωμένο στον ρόλο των θαυμάτων στη θρησκεία.

Το Μεγάλο Σάββατο του 2008, περί τις 09.00 το πρωί, ο Αντρέι Βολκόβ εισήλθε στον Ναό της Αναστάσεως, μαζί με τον κατάλληλο εξοπλισμό. Το βασικό όργανο που χρησιμοποίησε για τις μετρήσεις του ήταν ένα ψηφιακό οσιλοσκόπιο4 (oscilloscope), συνδεδεμένο με ένα laptop που ήταν εφοδιασμένο με το κατάλληλο λειτουργικό πρόγραμμα. Βρισκόταν σε απόσταση δέκα περίπου μέτρων από τον Πανάγιο Τάφο και βασική προτεραιότητά του ήταν να καταγράψει το φάσμα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας σε συγκεκριμένες συχνότητες.

Το οσιλοσκόπιο που χρησιμοποίησε ο Ρώσος φυσικός για τις μετρήσεις του.

Ο Αντρέι Αλεξάντροβιτς Βολκόβ,υποστηρίζει ότι η εμφάνιση του Αγίου Φωτός συνοδεύεται από εμφάνιση πλάσματος χαμηλής θερμότητας, ηλεκτρική εκκένωση, εμφάνιση μεγάλων διαφορών δυναμικού και κινήσεις φορτίων.Δηλαδή «οτι πρόκειται για παράξενο φυσικό φαινόμενο.

Η άποψη αυτή περιπλέκει περισσότερο το θέμα, επειδή ανατρέπεται η υπάρχουσα αντίληψη ότι πρόκειται για άκτιστο φώς και πολλοί μελετητές (όπως π.χ.η Αγγελική Δημ.Χατζηιωάννου στο βιβλίο της Ο κώδικας 391 του Αγίου Τάφου -Ορθόδοξος ομολογία περί του Αγίου Φωτός) υποστηρίζουν ότι το Άγιο φώς είναι το άκτιστο Θαβώρειο φώς, την εμφάνιση του οποίου περιγράφουν ως πνευματική εμπειρία Άγιοι της Εκκλησίας.

π.Δ.

Επιστημονική μαρτυρία για το Άγιο Φώς δίνει εντυπωσιακά αποτελέσματα!

ggew

Οι μετρήσεις του Ρώσου φυσικού Αντρέι Βολκόβ το Μεγάλο Σάββατο του 2008. Από την επιστημονική μελέτη του αρχιτέκτονα Χάρη Σκαρλακίδη για το Άγιο Φως. Δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του. Για Πάσχα του 2008, ο Ρώσος φυσικός Αντρέι Αλεξάντροβιτς Βολκόβ, 1 του Εθνικού Κέντρου Ερευνών της Ρωσίας «Ινστιτούτο Κουρτσιάτοβ», 2 τέθηκε επικεφαλής μιας επιστημονικής αποστολής που είχε ως σκοπό να διερευνήσει το θαύμα του Αγίου Φωτός.
Το εγχείρημα διοργανώθηκε από τον καθηγητή Αλεξάντερ Μοσκόφσκι , 3 για τις ανάγκες ενός ντοκιμαντέρ που ήταν αφιερωμένο στον ρόλο των θαυμάτων στη θρησκεία.

Το Μεγάλο Σάββατο του 2008, περί τις 09.00 το πρωί, ο Αντρέι Βολκόβ εισήλθε στον Ναό της Αναστάσεως, μαζί με τον κατάλληλο εξοπλισμό. Το βασικό όργανο που χρησιμοποίησε για τις μετρήσεις του ήταν ένα ψηφιακό οσιλοσκόπιο4 (παλμογράφο), συνδεδεμένο με ένα laptop που ήταν εφοδιασμένο με το κατάλληλο λειτουργικό πρόγραμμα. Βρισκόταν σε απόσταση δέκα περίπου μέτρων από τον Πανάγιο Τάφο και βασική προτεραιότητά του ήταν να καταγράψει το φάσμα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας σε συγκεκριμένες συχνότητες.

Τα αποτελέσματα των μετρήσεών του και τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από αυτές, τα περιγράφει ένα χρόνο αργότερα, στις 21 Απριλίου 2009, στην ακόλουθη συνέντευξή του στη ρωσική εφημερίδα Βέρα:
– Αντρέϊ Αλεξάντροβιτς, γιατί εσείς ειδικά πήγατε να εξερευνήσετε τη φύση του Αγίου Φωτός; Συμπίπτει αυτό με το επιστημονικό σας αντικείμενο;
– Τα τελευταία 12 χρόνια ασχολούμαι με το ονομαζόμενο πλάσμα χαμηλής θερμότητας.
– Τι είναι αυτό;
– Σε κατάσταση πλάσματος βρίσκεται το μεγαλύτερο μέρος της ύλης του σύμπαντος: τα άστρα, τα γαλαξιακά νέφη, το διαστρικό περιβάλλον. Είναι ένα πολύ ιονισμένο αέριο. Πάνω στην ίδια τη Γη, ωστόσο, αυτό είναι ένα σπάνιο φαινόμενο, το οποίο μάθαμε να δημιουργούμε σχετικά πρόσφατα. Για παράδειγμα, στη χειρουργική άρχισαν να χρησιμοποιούν «νυστέρια» από μία λεπτότατη ροή πλάσματος, που θερμαίνεται μέχρι 5000-7000 βαθμούς. Αυτό είναι ένα υψηλής θερμότητας πλάσμα, με το οποίο μπορούμε μόνο να κόβουμε την ύλη. Αλλά υπάρχει και το πλάσμα χαμηλής θερμότητας, περίπου 40-80 βαθμών, που μπορεί να επουλώνει τα τραύματα. . Με τη δημιουργία τέτοιων ιατρικών «επουλωτικών» μηχανημάτων ασχολούμαι κι εγώ, και ήδη αρχίζουμε την παραγωγή τους
– Και ποια είναι η σχέση με το Άγιο Φως;
– Κρίνοντας από τις πολυάριθμες περιγραφές, η εμφάνιση του Αγίου Φωτός συνοδεύεται από την εμφάνιση πλάσματος, που εξωτερικά θυμίζει πολύ το πλάσμα χαμηλής θερμότητας. Για παράδειγμα, είναι γνωστό, ότι για κάποιο διάστημα το Φως αυτό δεν καίει καθόλου τα χέρια και το πρόσωπο. . Επίσης, σχεδόν επί χίλια χρόνια οι αυτόπτες μάρτυρες μιλάνε για κάποιες λάμψεις, που διατρέχουν τα τείχη του ναού και πριν και μετά την έλευση του Φωτός
– Τέτοια φαινόμενα πλάσματος είναι μοναδικά;
– Βεβαίως. Στο εργαστήριο ερευνούμε το πλάσμα χαμηλής θερμότητας μόνο στο κενό. Στον αέρα μπορεί εξίσου να υπάρχει, αλλά μόνο υπό αυστηρά καθορισμένες συνθήκες. και υπό πολύ υψηλή υγρασία. Αλλά, πάνω από τον Τάφο του Κυρίου το Πάσχα κάνει ζέστη και η ατμόσφαιρα είναι ξηρή, δεν υπάρχει καμία υγρασία που να άγει τον ηλεκτρισμό, και δεν υπάρχει πηγή δυνατής διαφοράς και δυναμικού. Εν τω μεταξύ, εμφανίζονται εκεί λάμψεις, φωτεινές δέσμες, που, κατά τη γνώμη μου, μεταμορφώνονται ύστερα σε σπίθα και γεννούν το Φως ».

Σύμφωνα με τον Ρώσο φυσικό, το φαινόμενο πλάσματος, που εκτιμάται ότι λαμβάνει χώρα στο εσωτερικό του ναού, από επιστημονικής απόψεως είναι ανεξήγητο και αδικαιολόγητο. Η κορυφαία στιγμή όμως, για τις μετρήσεις του, επήλθε την ώρα της εμφάνισης του Αγίου Φωτός, όταν ο πατριάρχης βρισκόταν κλεισμένος στο εσωτερικό του Τάφου. Η απρόσμενη μέτρηση καταγράφηκε στις 14:04 το μεσημέρι ώρα Ιερουσαλήμ (15:04 ώρα Ρωσίας). Δύο περίπου λεπτά αργότερα ο πατριάρχης εξήλθε με το Άγιο Φως. Συνεχίζει ο Βολκόβ στη συνέντευξή του:

– Είχε ώρα που ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων εισήλθε στο Κουβούκλιο, η τελετή άρχισε. Και ξάφνου – νάτο! Καταγράφηκε αλλαγή φάσματος ακτινοβολίας εξαιτίας αγνώστου σήματος. Αυτό συνέβη στις 15:04. Μία διακύμανση – και τίποτε άλλο παρόμοιο. . Και σύντομα εμφανίστηκε ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων με αναμμένο κερί
– Και τι διακύμανση ήταν αυτή;
– Ηλεκτρικό φορτίο. Το τι είναι, από πού προήλθε, δεν γνωρίζω. Αργότερα, έχοντας ήδη επιστρέψει στη Ρωσία, ασχολήθηκα με την αποκωδικοποίηση των καταγραμμένων ραδιοφωνικών σημάτων. Η διαδικασία (των μετρήσεων) κράτησε έξι ώρες και τριάντα λεπτά.

Μία μέτρηση περιλαμβάνει γύρω στα χίλια «καρέ». Αρκετά κουραστική δουλειά. Αλλά επιβεβαιώθηκε το εξής: πριν την εμφάνιση του Φωτός υπήρξε ηλεκτρική εκκένωση. Δεν μπορώ τώρα να σας πω λεπτομέρειες, γιατί έχω δεσμευτεί απέναντι στον δημιουργό του ντοκιμαντέρ. Το χαρτογράφημα των μετρήσεων θα είναι αναλυτικά παρατεθειμένο εκεί. Αλλά, το πιο σημαντικό το έχω ήδη αναφέρει: ήταν μία ηλεκτρική εκκένωση ..

Γιατί είναι σημαντικό αυτό; Βλέπετε, εδώ δημιουργείται μία πλήρης εικόνα. Σας έχω ήδη πει για τα φαινόμενα πλάσματος – τα οποία από μόνα τους είναι ένα θαύμα, αφού στον ναό δεν υπάρχουν οι παραμικρές συνθήκες για τη δημιουργία τους.

Το δεύτερο ανεξήγητο γεγονός είναι: η ηλεκτρική φόρτιση του αέρα που είναι εμφανής ακόμη και χωρίς τις συσκευές – πολλοί νοιώθουν ότι κατά την έλευση του Αγίου Φωτός τούς σηκώνονται όρθιες οι τρίχες στα χέρια. Αυτό είναι δυνατό μόνον υπό πολύ μεγάλη διαφορά ηλεκτρικών δυναμικών, ας πούμε, μεταξύ της στέγης του σπιτιού και του πατώματος του ισογείου. Και αυτό, εάν το σπίτι είναι από καθαρό χαλαζία και έξω έχει καταιγίδα.

Αλλά το Πάσχα στα Ιεροσόλυμα, κατά κανόνα, δεν συμβαίνει καμία καταιγίδα, κάνει αίθριο καιρό. Και ο ίδιος ο Ναός του Κυρίου είναι χτισμένος από διάφορα υλικά – μάρμαρο, ασβεστιογενή πετρώματα, ξύλο. Το έχουν χτίσει χωρίς ενιαίο σχέδιο και έχει ένα πλήθος από διάφορους βοηθητικούς χώρους.

Αυτό Γι ‘, η υποψία, ότι εξ αρχής είχε τοποθετηθεί μέσα του ένας τεράστιος μετασχηματιστής, απαραίτητος για τη συσσώρευση ηλεκτρικού φορτίου και της μετέπειτα εκκένωσης, είναι απλά εξωπραγματική. Αλλά η διαφορά των ηλεκτρικών δυναμικών παρόλα ταύτα δημιουργείται!

Και σημειωτέον, σε συγκεκριμένη ημέρα, το Πάσχα, μετά τις προσευχές στο Κουβούκλιο. Και εδώ εμφανίζεται ενώπιον μας η τελευταία πτυχή που ανακαλύψαμε – η εμφάνιση του Φωτός συνοδεύεται από ηλεκτρική εκκένωση. Δηλαδή, αυτό σημαίνει, ότι η εμφάνιση του Φωτός είναι αναπόσπαστο κομμάτι όλων αυτών των απίστευτων, πλήρως ανεξήγητων φαινομένων, που έχουν μία ηλεκτρική φύση. Δεν είναι αυτό μία επιβεβαίωση της θαυματουργικής φύσης του; »

Ο Αντρέι Βολκόβ αναφέρει ότι, λίγο πριν την εμφάνιση του Αγίου Φωτός, έλαβαν χώρα και καταγράφηκαν επιστημονικά τρία ανεξήγητα γεγονότα: Το πρώτο είναι η αδικαιολόγητη παρουσία του φαινομένου πλάσματος, το οποίο, όπως αναφέρει, είναι από μόνο του ένα «θαύμα».

Το δεύτερο είναι η επίσης αδικαιολόγητη και ανεξήγητη ηλεκτρική φόρτιση του αέρα σε συνδυασμό με την εξακρίβωση μεγάλης διαφοράς ηλεκτρικού δυναμικού.

Το τρίτο είναι η παρουσία ηλεκτρικής εκκένωσης την ώρα της εμφάνισης του Αγίου Φωτός.

Τα τρία αυτά γεγονότα, που καταγράφηκαν ταυτόχρονα, τα χαρακτηρίσει «απίστευτα και πλήρως ανεξήγητα».
Η έρευνα του Αντρέι Βολκόβ παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και αποτελεί μία τελείως διαφορετική προσέγγιση στο θαύμα του Αγίου Φωτός, καθαρά επιστημονική. Τα αποτελέσματα των μετρήσεών του, σύμφωνα με τον ίδιο, αποτελούν «μια επιβεβαίωση της θαυματουργικής φύσης του φαινομένου».
Και αυτό από μόνο του σημαίνει πολλά.

7 thoughts on “Μια επιστημονική μαρτυρία για το Άγιο Φώς.

  1. ΑΚΡΙΒΩΣ! ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ «ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ» Ο ΑΝΤΡΕΪ ΒΟΛΚΟΒ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΒΓΚΕΝΙ ΜΟΡΟΖΟΦ, ΚΑΘΗΓΗΤΗ «ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ» ΣΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΕΦΑΝΘΗ ΕΠΙΣΗΣ, ΟΤΙ:» Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΩΓΜΗ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΚΚΕΝΩΣΗΣ. ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ».
    Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ «ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΘΕΣΗ», ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΤΑ ΟΣΑ «ΑΚΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΚΑΙ ΒΙΩΣΑΝ» ΟΣΟΙ ΗΣΑΝ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΤΟΝ 16ο ΑΙΩΝΑ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1579.!!! ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ. ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ «ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΘΟΔΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 67!

    ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ, ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ ΣΕ ΤΡΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ:

    1. ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΦΩΤΟΣ ή ΜΙΑΣ ΦΩΤΙΑΣ ή ΜΙΑΣ ΑΣΤΡΑΠΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΟΥΤΕ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ.

    2. ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ ΤΗΣ ΑΚΟΙΜΗΤΗΣ ΚΑΝΔΗΛΑΣ ΚΑΙ Η ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΑΔΕΙΟΥ, ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΥ ΤΑΦΟΥ – ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ ΕΠΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ (6) ΑΙΩΝΕΣ. Η ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ, ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΜΨΗ ΤΗΣ ΑΚΟΙΜΗΤΗΣ ΚΑΝΔΗΛΑΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΥΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΕΤΡΩΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΘΗΚΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ.

    3. ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ – ΔΗΛΑΔΗ Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ Η ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΤΗΣ ΚΑΝΔΗΛΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ. ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΘΕΪΚΗ ΕΠΕΝΕΡΓΕΙΑ.
    _________________________________________________

    ΑΛΛΗ ΜΕΛΕΤΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΑ (ΤΩΝ ΒΟΛΚΟΒ ΚΑΙ ΜΟΡΟΖΟΦ), ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ Ε.Μ.Π. [ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ, ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΛΛΩΝ ΒΙΒΛΙΝ ΚΑΙ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΤΩΝ ΘΡΑΥΣΕΩΝ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ] κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΩ 2010, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙ ΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ, «ΡΩΓΜΗ ΤΟΥ ΚΙΟΝΑ» ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ: » ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΙΑΣ ΜΙΚΤΗΣ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗΣ. ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΚΗΣ ΕΚΚΕΝΩΣΗΣ (ΙΣΧΥΡΟΣ ΚΕΡΑΥΝΟΣ) ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΗΣ ΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΔΟΝΗΣΗΣ. Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΚΚΕΝΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΥΨΗΛΗΣ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ, ΨΑΘΥΡΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΚΙΟΝΑ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΜΙΑΣ ΣΤΕΝΗΣ ΖΩΝΗΣ (ΓΕΝΕΤΕΙΡΑΣ). ΤΟ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟ ΣΕΙΣΜΙΚΟ ΚΥΜΑ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕ ΤΟΝ ΚΙΟΝΑ ΣΕ ΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ (ΚΟΠΩΣΗ). Η ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΡΩΓΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΙΟΝΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΜΕ ΖΙΚ-ΖΑΚ ΠΟΡΕΙΑ (ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΡΩΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ) ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΨΑΘΥΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΚΚΕΝΩΣΗ ΖΩΝΗΣ. ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ Η ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΥΤΗ ΜΙΚΤΗ (ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗ) ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΟΝΑ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙ ΠΕΡΙ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ».

    [ από το βιβλίο ΑΓΙΟ ΦΩΣ, ΧΑΡΗ ΣΚΑΡΛΑΚΙΔΗ,εκδ. 2014, σελ 263 – 267 ].

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΟΤΙ «ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΑΝ» ΟΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΕΣ «ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ» ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΟΥΣ!

  2. Στην ανωτέρω περιγραφή δεν απαντήθηκε τίποτε. Απλώς περιεπλάκη έτι περισσότερο το θέμα:

    Κατ’ αρχήν θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τα περί θαύματος και ποιό είναι αυτό το θαύμα.
    Σύμφωνα με την δεητική ευχή, θαύμα είναι η μετατροπή του φυσικού φωτός της ακοίμητης κανδήλας σε φως άγιο. Έτσι λέγει η ευχή, που επιμένουμε να μην λαμβάνουμε υπόψη.

    Η δεύτερη περίπτωση είναι η έλευση ήδη αγιασμένου φωτός εξ ουρανού, για την οποίαν θα πρέπει να υπάρχει ευχαριστιακή ευχή και όχι δεητική. Αλλά, δυστυχώς. για τους θαυματοποιούς, το Πατριαρχείο ΔΕΝ συμφωνεί με την έλευση αγίου φωτός εξ ουρανού.

    Όσον αφορά τη θεωρία του ρώσου φυσικού, αυτή αφορά όσα γίνονται εντός του Ναού της Αναστάσεως, αλλά εκτός του Κουβουκλίου του Τάφου.
    Εντός του Κουβουκλίου αγιάζεται το φως της ακοίμητης κανδήλας, όπως λέγει το Πατριαρχείο.
    Εκτός Κουβουκλίου πλημμυρίζει ο Ναός με αυτό το φως που έχει ήδη αγιασθεί πολύ πριν βγεί ο Πατριάρχης από το Κουβούκλιο, από τις χιλιάδες τα κεριά, που ήδη έχουν ανάψει από τις πλαϊνές οπές του Κουβουκλίου (όπως το ίδιο το Πατριαρχείο καταγράφει).

    Οι μετρήσεις του ρώσου φυσικού δείχνουν μεταβολές στα όργανα 3 ώρες μετά την είσοδο του Πατριάρχη στο Κουβούκλιο. Οι μετρήσεις αυτές μπορεί να είναι έγκυρες, μπορεί όχι. Ενδιαφέρον θα ήταν να διενεργούσε μετρήσεις και ένα δεύτερο ή και τρίτο συνεργείο, ανεξάρτητο από το πρώτο και οι μετρήσεις να συμφωνούσαν. Επίσης δεν γνωρίζουμε, εάν οι μετρήσεις και τα πορίσματα τέθηκαν υπόψη διεθνούς συνεδρίου, για επικύρωση ή απόρριψη ή αν δημοσιεύθηκαν σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά. Δυστυχώς δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο και κινεί υποψίες, για ευσεβιστικές καταστάσεις.

    Δυστυχώς μυθεύματα κυκλοφορούν πολλά και γίνονται -άκριτα- πιστευτά. Φετινό μύθευμα είναι η παρουσία σε βιντεοσκόπηση, πύρινων σταυρών πάνω από τα αναμμένα κεριά των πιστών. Απεδείχθη, ότι αυτό το φαινόμενο παρουσιάστηκε σε βίντεο μιας αρμένισσας νηπιαγωγού, που κατοικεί μόνιμα στα Ιεροσόλυμα, της Hasmig Kalayjian. Φαίνεται, ότι ο Θεός αγαπάει περισσότερο τους αιρετικούς από τους Ορθοδόξους, μιας και δεν εμφανίστηκε αυτό το φαινόμενο σε βίντεο Ορθοδόξου.

    Πάντως και στις δυο πιο έγκυρες μελέτες, που κυκλοφορούν, περί αγίου φωτός: α/ Κ. Καλοκύρη (Το αρχιτεκτονικό συγκρότημα του Ναού της Αναστάσεως και το θέμα του αγίου φωτός), οποίος εκλήθη από το Πατριαρχείο να κάνει ανασκαφές στον Ναό της Αναστάσεως και τον Π. Τάφο και β/ π. Γ. Μεταλληνού (Φωτομαχικά-Αντιφωτομαχικά) δεν αναγράφονται γελοιότητες περί καθόδου ακτίστου φωτός, που μάλιστα βιντεοσκοπείται και καθοράται από τον πάσα ένα, είτε έχει τις προϋποθέσεις, είτε όχι, είτε είναι Ορθόδοξος ή αιρετικός, άθρησκος, άθεος, Μουσουλμάνος ή αδιάφορος τουρίστας!

    ΙΚ

    • ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΘΕΟΦΙΛΟ ΤΟΝ Γ’. ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ YOUTUBE. ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ STON ΕΡΩΤΩΝΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ, ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΣΤΟ 21ο ΛΕΠΤΟ. https://www.youtube.com/watch?v=NEostCnNx6s

      ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ…. ΔΕΝ «ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ» -ΕΙΠΑΜΕ. «ΒΙΩΝΟΝΤΑΙ» ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ!

      ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ (ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ -ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΑΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΘΕΣΕΤΕ ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ! ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΧΘΕΙ ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ!

      ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ. ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ, ΠΛΗΝ ΑΥΤΟΥ: ΑΠΛΑ, ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ, RES, NON VERBA (με εργα και όχι λόγια) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΗΓΗΘΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ!
      ΕΞ ΑΛΛΟΥ, Vultus est index animi.!!! ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ, ΕΦΟΣΟΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΑΜΕΣΟΤΑΤΟ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ!

      ΥΓ: ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΒΟΛΚΟΒ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ….ΠΡΟΣ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ (!!!), ΑΣ ΤΟ ΘΕΩΡΗΣΩ ΑΣΤΕΪΣΜΟ ή ΕΥΦΥΟΛΟΓΗΜΑ! …ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΛΗΦΘΕΙ!
      ΑΠΛΑ ΔΙΟΤΙ «ΙΔΟΥ ΠΕΔΙΟΝ ΔΡΑΣΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ» ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ ή ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙ ΩΣ ΨΕΥΔΕΙΣ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΟΜΠΑΙΚΤΙΚΕΣ!!!

      ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑΛΙΑ (ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΚΑΪ), ΠΟΥ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ…ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ…ΜΕ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟΥΛΗ ΙΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ «ΣΥΝΤΡΟΦΟ» ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ( Κύριε ελέησον και συγχώρα μαςεδώ)!!!

      ΚΑΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΑ «ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ», ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΜΕ ΤΑ 1004 ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗ «ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΡΩΣΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ» ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΑΣ ΠΑΕΙ Ο ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΕΙ –ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ- ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ!
      ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ, ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΛΟΙΔΩΡΕΙΤΕ.
      ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ, ΞΑΝΑΠΕΙΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.
      OVER!

      ….ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΛΙ, ΝΑ’ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ. ΚΙ ΕΣΕΙΣ, ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

  3. A/ Ακούσαμε τον Πατριάρχη Θεόφιλο, όπως ακούσαμε και τον πατριαρχεύοντα Πέτρας Κορνήλιο, ο οποίος το 2001 έβγαλε το φως από τον Π. Τάφο και δεν έχουμε σκοπό να τρελαθούμε. Και επ’ αυτού ο π. Γ. Μεταλληνός είναι άκρως διαφωτιστικός, στο αγιορείτικο περιοδικό «Πρωτάτον» (31.5.02): «Οι μόνοι αρμόδιοι να απαντήσουν δια την φύση του αγίου Φωτός είναι οι Πατριάρχαι Ιεροσολύμων, που έχουν (μόνοι αυτοί) την άμεση μαρτυρία του θαύματος. Δεν αρνούμεθα την δυνατότητα του θαύματος (άπαγε της βλασφημίας), αλλά οι ίδιοι οι Πατριάρχαι και γενικά οι Ιεροσολυμίται προβληματίζουν με τις ομολογίες τους….. Ας μελετήσει κάποιος το βιβλίο μου και την εκεί βασική βιβλιογραφία και ας συναγάγη τα συμπεράσματά του, έξω όμως από αφελείς και ευσεβιστικές συναισθηματικές εκρήξεις και εθνικιστικές υστερίες».

    Β/ Η ομολογία του Πέτρας Κορνήλιου στο κανάλι «MEGA» (όχι το εβραϊκό «ΣΚΑΙ»):
    Την Μ. Τετάρτη 11.4.01, στο κανάλι «Mega», στην εκπομπή «Γκρίζες ζώνες» 23.00-24.00, παρουσιάστηκε συνέντευξη του τοποτηρητή του Πατριαρχικού θρόνου Ιεροσολύμων, Μητροπολίτη Πέτρας Κορνήλιου, σχετικά με την αφή του Αγίου Φωτός. Ο ανωτέρω Ιεράρχης, ο οποίος σε 3 ημέρες θα έδινε το ΄Αγιο Φως, ανέφερε μεταξύ άλλων και τα εξής:
    α/ Ο Πατριάρχης απεκδύεται πάσης στολής και μένει με λευκό εσώρασο, όχι για να ελεγχθεί για τυχόν εύφλεκτες ύλες, αλλά για να παραμείνει με την λευκή στολή, που συμβολίζει την στολή των αγγέλων.
    β/ Ο Πατριάρχης εισέρχεται στον Τάφο με λαμπάδα και προσεύχεται λέγοντας μια ειδική ευχή και ανάπτει το Φως από το φως της ακοίμητης κανδήλας, το δε φυσικό φως της κανδήλας με την ειδική αυτή ευχή μετατρέπεται σε Άγιο Φως. Έτσι, το φυσικό φως καθαγιάζεται και μετατρέπεται σε Άγιο Φως. Τότε εξέρχεται του Τάφου και παραδίδει το Άγιο Φως στο πλήρωμα του Ιερού Ναού και δι’ αυτού σ’ ολόκληρο τον κόσμο.
    γ/ Το ειδικό προνόμιο της αφής του Αγίου Φωτός από Ελληνορθόδοξο Πατριάρχη αναγνωρίζεται από τα άλλα δόγματα, οι εκπρόσωποι των οποίων ασπάζονται την χείρα του, δια να το παραλάβουν.
    Στο «Βήμα της Κυριακής» 15.4.01, και σε άρθρο της κ. Μ. Αντωνιάδου περί του Αγίου Φωτός αναφέρεται: «Στην διάρκεια του 10ου και 11ου αιώνα πίστευαν (άρα τώρα δεν πιστεύουν;), ότι το Φως «παράγεται» με θαυματουργικό τρόπο και παρακάτω: «Στους χιλιάδες ορθόδοξους ναούς, που υπάρχουν σήμερα, σε ολόκληρη την υφήλιο, οι ιερείς παίρνουν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται πάνω στην Αγία Τράπεζα του ναού τους και συμβολίζει τον Τάφο του Κυρίου».
    Κατόπιν των ανωτέρω δημιουργούνται πάμπολλα ερωτηματικά και θέλουμε να γνωρίζουμε την αλήθεια, σύμφωνα με τη ρήση του Κυρίου μας: «Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς» (Ιω. 8. 32). Προς τούτο παρατηρούμε και ερωτούμε τα εξής:
    1.- Υπάρχει αρμοδιότερος, για να μας κατατοπίσει, από τον ίδιο, που παίρνει το Άγιο Φως από τον Πανάγιο Τάφο; Αν ναι, τότε γιατί δεν αναφέρεται στον θαυματουργικό τρόπο αφής;
    2.- Το Άγιο Φως, που λαμβάνουμε από τον ιερέα στο ναό μας είναι το ίδιο άγιο με το Άγιο Φως από τον Πατριάρχη ή όχι;. Εάν ναι, τότε γιατί το πρώτο λαμβάνεται κατά μη θαυματουργικό τρόπο, ενώ το δεύτερο κατά θαυματουργικό; Εάν όχι, τότε πράγματι το δικό μας Φως υστερεί του Αγίου Φωτός των Ιεροσολύμων;
    3.- Οι εκπρόσωποι των άλλων δογμάτων πιστεύουν πράγματι στον θαυματουργικό τρόπο αφής, ο οποίος γίνεται από τον Πατριάρχη; Αν ναι, γιατί τότε επιμένουν να παραμένουν σε μη «ευλογημένο» από τον Κύριο δόγμα, ο Οποίος σαφώς προσδιορίζει με τον τρόπο αυτό ποιο δόγμα είναι το ορθό;

    Γ/ Ετέρα δήλωση Πατριάρχη Ιεροσολύμων περί απάτης γύρω από την αφή του αγίου φωτός:
    Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Εφραίμ Β΄ (1766-1771) χαρακτήρισε την παρουσίαση του αγίου φωτός «χειροποίητον μηχανουργίαν» και, καθώς ο ίδιος γνώριζε από την προσωπική του εμπειρία τον μηχανισμό εμφάνισής του, το περιέγραψε ως το «το χειροποίητον εκείνο φως, ου καγώ, φησι, την δραματουργίαν αυτοψεί κατανοήσας». Το σχετικό κείμενο ευρίσκεται στο βιβλίο του Δ. Καμπούρογλου, Μνημεία της Ιστορίας των Αθηνών, τ. Β΄, σελ. 234:

    Δ/ Επιτρέψτε να προβώ σε κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με την εξ ουρανού έλευση ήδη αγιασμένου φωτός και παρά την δέηση του Πατριάρχη για τον αγιασμό του φωτός που λαμβάνει από την ακοίμητη κανδήλα («…..ενδελεχώς και αειφώτως εκκαιομένου φωτός ευλαβώς λαμβάνοντες….. παρακαλούμεν και δεόμεθά σου Πανάγιε Δέσποτα, όπως αναδείξης αυτό αγιασμού δώρον και πάσης θεϊκής σου χάριτος πεπληρωμένον…..»), ευχή που μετά μανίας θέλουμε να αγνοούμε, όπως ο διάβολος το λιβάνι!
    Αν είχαμε ένα τόσο συγκλονιστικό γεγονός (της αποστολής αγιασμένου φωτός εξ ουρανού):
    α/ Δεν θα είχαμε έστω μια σχετική αναφορά Πατέρα της Εκκλησίας, περί θεοστάλτου Φωτός στον Π. Τάφο, τόσο σε όλη την 1η χιλιετία κστά την οποίαν δεν υπήρχαν σχετικές αναφορές, αλλά ούτε και στην 2η, όπου υπάρχουν μαρτυρίες πιστών, αλλά όχι σχετικές αναφορές Πατέρων;
    β/ Δεν υπάρχει πουθενά σχετική υμνολογία για ένα -υποτίθεται- συγκλονιστικό γεγονός.
    γ/ Δεν υπάρχει πουθενά σχετική εικονογραφία, πράγμα που συμβαίνει σε κάθε μεγάλο γεγονός θαύματος.

    Ε/ Επιτρέψτε μου να αμφισβητήσω τις μετρήσεις του ρώσου φυσικού, ως ειδήμων καθηγητής της φυσικομαθηματικής επιστήμης και γνωρίζων πολύ καλά τα των σχετικών μετρήσεων πλάσματος. Επί πλέον με προβληματίζει η εθνικότητα του επιστήμονος, όπου είναι γνωστόν ότι στη χώρα του ανθεί ο θρησκευτικός συναισθηματισμός, αλλά και η σαλότητα!
    Ως επαϊων, δεν δέχομαι την εις άτοπον απαγωγή σχετικά με τις μετρήσεις του φυσικού (αφού δεν υπήρξε αντίδραση, άρα είναι σωστή και ειδικά στον Ισραήλ που θέλει αυξημένο τουρισμό), αλλά έχω διδαχθεί, ότι για αναγνώριση μαις υποτίθεται- πατέντας- χρειάζεται κατάθεση των σχετικών στοιχείων σε επιστημονικά περιοδικά και κατακύρωση από διεθνές επιστημονικό συνέδριο.

    Δεν περιμένω βέβαια απάντηση, γιατί φοβάμαι ότι δεν υπάρχει, καθότι και εσείς λειτουργείτε με το συναίσθημα και δεν θέλετε να ακολουθήσετε το παράδειγμα του αποστόλου Θωμά, που ο Χριστός ευχαρίστως δέχτηκε, αλλά και δεν θέλετε να υπακούσετε και στην προτροπή του Κυρίου μας: «Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς». Φαίνεται, ότι δεν θέλετε να ελευθερωθείτε!

    ΙΚ

  4. Όλα τα παραπάνω δυστυχώς δεν είναι παρά θεωρητικά επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα.
    Αγνοούν το προφανές: ότι τα φωτεινά φαινόμενα στο ναό της Αναστάσεως είναι ορατά από τον καθένα. Συνεπώς, ανεξάρτητα προς το περιεχόμενο της δεητικής ευχής, αλλά ακόμη κι αν ο ίδιος ο πατριάρχης πει ότι δεν υπάρχει θαύμα, δεν γίνεται να αγνοήσουμε αυτό που βλέπουμε (εκτός αν «εξηγηθεί» με «φυσικό τρόπο»).
    Το άγιο φως προφανές είναι κτιστό, υλικό και όχι άκτιστο/θαβώρειο φως. Το θαβώρειο φως είναι μια ορατή έκφανση του ίδιου του Θεού. Είναι ο Χριστός εμφανιζόμενος ως φως, μέσα από το οποίο μιλάει, όπως στον προφήτη Μωυσή και τον απόστολο Παύλο. ¨Αυτό το φως είναι Θεός» (γέροντας Σωφρόνιος). Ουδεμία σχέση έχει με το άκτιστο φως, που είναι φωτιά, η οποία ανάβει τα κεριά, αν και με θαυματουργικό τρόπο.
    Τέλος, τι είναι αυτό που κάνει τα βιβλία του Καλοκύρη και του π. Γ. Μεταλληνού να είναι «τα πιο έγκυρα» που κυκλοφορούν για το άγιο φως;
    Κατ’ εμέ, το πιο έγκυρο βιβλίο (αν όχι το μόνο έγκυρο, καθότι περιλαμβάνει αποκλειστικά συγκεκριμένες ιστορικές μαρτυρίες από τις πηγές τους και επιστημονικές μελέτες) είναι του Χάρη Σκαρλακίδη «΄Αγιο Φως – Το θαύμα του Μ. Σαββάτου στον τάφο του Χριστού», μέρος του οποίου μπορείτε να διαβάσετε εδώ: http://www.skarlakidis.gr/
    Ευχαριστώ.

  5. Παράθεμα: Μια επιστημονική μαρτυρία για το Άγιο Φως - Pentapostagma.gr : Pentapostagma.gr

Αφήστε απάντηση στον/στην Eliza Purmann Ακύρωση απάντησης